Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü
Itt jársz most: Kezdőlap >

Keresés

Keresés

Keresési feltételek

A keresési feltétellel megegyező cikkek

Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.



Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!


Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
  • Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
  • Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
  • Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
  • És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!


Melyek a főbb modulok (MiniCRM rendszerben: TERMÉKEK) a RendszerÉpítő klubtagok rendszerében? 


A fő célunk a KVALIFIKÁCIÓ (fontossági sorrend) alapú értékesítés bevezetése.

Erről itt egy MiniCRM-es videó:

Az email cím a név alatt simán kattintható. Azonban néha feketére vált - vagy pirosra. 

Mi ennek az oka? Email színek jelentése: 

1. Sima - az email cím létezik, aktív (vagy csak még nem használtuk)

2. Fekete email cím - a cím jó, de a tulajdonos leiratkozott egy hírlevél alján

3. Piros email cím - visszapattant az email. Ez lehet elírás, egyszeri műszaki probléma, vagy tényleg nem működik már az email cím. 

Mit tegyünk a piros/fekete címekkel? 

1. Állítsunk be automatizmust a visszapattanó emailkre az Ügyfélszolgálatnak/Értékesítőnek (kivéve Nem célcsoport).

2. Ha komoly ügyfél akkor egyeztessük telefonon az email címet.

3. Aktiváljuk az email címet! (Csak Adminisztrátor tudja, a hosszú leírásban a HOGYAN)


Hogyan aktiváljuk a marketing listát és gyűjtsünk adatokat emailből? 


- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 


Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél,
akkor kérj CRM konzultációt! »»»»»



Itt a MiniCRM saját videója:


Ez pedig Péri Györgyi RendszerÉpítő saját videója a kivitelezésről: 


Videó az első lépésekről, amit új MiniCRM felhasználóként érdemes megnézni!

Ez az e-mail az új belépő klubtagoknak, illetve új felhasználóknak készül, a MiniCRM alap funkciók és első feladatok vannak benne. Maradt még kérdés?

 

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció gyakorlati használati útmutató, a telepítésről külön videót készítettem!

Közvetlenül emailből tudsz:

- Archiválni, mellékletekkel együtt

- Új adatlapot létrehozni és/vagy belépni közvetlenül a MiniCRM adatlapjára

- Új teendőt létrehozni időzítve magadnak, vagy másik munkatársadnak. 

Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):


Hogyan szerkeszthetőek az adatlapon a céges adatok és a címkék?


A MiniCRM saját videója:


Mire jók a címkék? 

1. Gyors üzenet minden munkatársnak, pl: csak kp!

2. Alkalmi események megjegyzésére, pl: kupon 15.000 Ft - a kupon beváltása után le lehet venni a címkét!

3. Alkalmi eseményre szűrés, a szűrésben címkét is lehet változóként használni (info a videóban!)



Van még kérdésed? Tedd fel az ügyfélszolgálatunknak!

 

A magyar kisvállalkozók általános gyengesége, hogy nehezen árazzák be a terméket,

alapban a gatyaletolásos technika működik.

Szeretnénk, ha ez megváltozna, ezért közreadjuk Surányi Feri nagy sikerű videóját a témában:


Lépj feljebb!


A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció telepítési útmutató, a használatáról külön videót készítek!

Ne csak EGY ajánlatot küldj ki, hanem legalább KETTŐT! (Lehetőleg egy kattintással)


Ez azért fontos, hogy lehetőleg ne azon gondolkodjon, hogy IGEN / NEM, hanem azon, hogy SIMA ajánlat legyen / vagy VIP ajánlat?

  • Figyelem! A videóban feltételezzük, hogy az Adminisztrátor már beállította, illetve hogy a VERA rendszerben is elkészítetted a saját A / B sablonod.


Ezzel a témával sokat foglalkozunk a Rendszer Építő workshop-on, illetve egyedi folyamatokat is ott tudunk tervezni együtt.

 

Miért praktikus a szűrő használata?

Ha MiniCRM-et használsz a szűrők használata szinte elengedhetetlen, mert használatukkal tudod csoportosítani az ügyfeleket, az adatlapokat és igény szerint szűkítheted az adott listát.

Minden modulban megtalálható az adatlapok felett jobb oldalon a szűrés gomb, melyet lenyitva akár azonnal az adatlap felelősére szűrve készíthetsz egy listát. Így csak azokat az adatlapokat láthatod majd, akinek a nevére rákattintottál, aki az adott lapok felelőse.


Státuszok, mint szűrők

Az adatlapokat státuszok szerint is csoportosíthatjuk, szűrhetjük.
Jobb oldalon, kattints egy státuszra és a MiniCRM azonnal listázza neked azokat az adatlapokat, ügyfeleket, akik az adott státuszmegjelölésben vannak az adott pillanatban.


Az e-mail automatizálás egy előre megírt e-mail sablon automatikus kiküldése a MiniCRM / VERA.CRM rendszeréből.

Rendkívül hatékony marketingeszköz, ugyanis, ha a megfelelő időpontban küldöd ki az automata e-mailt, akkor pl.: növelheted a bizalmat az ügyfélben, fizetési emlékeztetőt, személyes találkozóval kapcsolatos értesítőt is beállíthatsz, de akár az upsellek számát is növelheted egy ötletes, jól összeállított e-maillel.

Milyen előnyökkel járhat, ha automatizálsz bizonyos általad küldött e-maileket?

  • költséghatékony
  • időt spórolhatsz vele
  • a bevétel növelése
  • speciális, a célzott közönségnek, ügyfélnek szól
  • magasabb átkattintási arányt hozhat

A MiniCRM Zrt. a piacvezető magyar értékesítési CRM szoftver, 100% magyar tulajdonban, kiemelten erős ügyfélszolgálati támogatással. 



A Moderator.hu alapítója, Juhász Attila közel 2 évig volt a MiniCRM Zrt. vezető értékesítője és rendszer bevezetési tanácsadója, most hivatalosan szerződött tanácsadó partner. 

Fontos információ!

A MiniCRM két hetes ingyenes tesztelési időszakot ajánl.

Moderator.hu előkészítő ajándéka egy díjmentes prezentáció és értékesítési folyamat terv - mindenképpen ezzel érdemes kezdeni, mert ez alapozza meg, hogy mit érdemes keresni, tesztelni a MiniCRM szoftverében. 

Tervezd meg velünk értékesítési rendszered! Kérj ajánlatot most!